12 Ağustos 2008 Salı

Bir pipi hikayesi

Bu hikayeyi tekrar tuvalet eğitimine başlamak ümidi ile yolunu yapsın diye anlatmaya başladım. Çok sevdi. Her uykuda istiyor. Ve fakat tuvalete giden yok.

=================================

Kocaman bir ağız varmış. Bir gün bu ağız çok susamış. Dili damağı kurumuş. Arkadaşları ellere seslenmiş:

- Eller, çok susadım bana su içmemde yardım eder misiniz?

Eller:

- Mutfağa gitmemiz lazım. Ayaklar, bizi mutfağa götürür müsünüz, demişler

Ayaklar hemen mutfağa götürmüşler arkadaşlarını hızlı hızlı. Bir el bardak almış, öbür el sürahi. Doldurmuşlar bardağı. Kaldırmışlar ağzın önüne.

- Açıl ağız, demiş bardağı taşıyan el.

Ağız açılmış. El bardağın içindeki suyu ağıza dökmüş. Ağız:

- Oh çok teşekkür ederim, demiş. Yalanmış. Çok rahatlamış.

Su ağızdan boğaza, oradan mide borusuna gitmiş. Şaarrr diye mideye dökülmüş. Midede biraz çalkalandıktan sonra bağırsaklara gitmiş. Orada dolandıktan sonra da pipiye gelmiş. Pipi birden gıdıklanmış.

- Ah! Çişim geldi. Acil tuvalete gitmem gerek, demiş.

Ayaklar hemen bacakları dürtmüşler.

- Hadi banyoya, diyerek banyoya koşmuşlar.

Pipi:

- Ama biri benim üstümü açsın. Eller siz yardım eder misiniz? demiş.

Eller önce pantolonu sonra kilodu indirmişler. Sonra tuvalet kapağını açmışlar. Pipi aşağı bakmış. Tuvalet çok uzaktaymış.

- Eller beni tutar mısınız, lütfen? Etraf kirlenmesin, diye rica etmiş.

Eller pipiyi tutmuşlar. Pipi çişşş diye çişini yapmış, bitirmiş. Eller peçete ile pipiyi silmişler. Sonra lavoboya gidip suyu açıp köpüre köpüre yıkanmışlar. En son kilot ile pantolonu çekip, tuvaletin kapağını kapamışlar ve sifonu çekmişler. Sonra da ayaklara:

- Hadi salona gidip biraz dinlenelim artık, demişler.

Ayakların eşliğinde hep beraber salona gidip koltuğa uzanmışlar.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

:)))
buna bayıldım kesinlikle çok yaratıcı....

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

süper bir hikaye. ama işe yaramaması üzücü :) Ama o hafızaya alıyordur belki işleme sokar.

semiramis dedi ki...

çok komik bu yaaaaaaaa. ben benimkine anlatsam bunu günde 10 kez ister vallahi. ne aptalca şeyler anlatiyorum da onlari istiyor, buna bayilirdi herhalde! zavallı oğlum benim. gör bak başka anneler ne hikayeler anlatıyorlar yavrularına:(

sühendan dedi ki...

Hikayeniz çok hoşuma gitti.İyi bir fikir...

Mehtap dedi ki...

Çocuklar,herşeyin farkında ve bu tür hikayelerin kendilerine bir nevi mesaj olduğunu biliyorlar ve de çok hoşlarına gidiyor.hikaye gerçekten güzeldi,keyifle okudum.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Sizin kıpırcandan bizde de var ben ninesiyim ve tuvalet hikayeniz aynı her gün koltuk arkasına girdikçe sizinki geliyor aklıma.Biz de evdeki bütün oyuncaklara çiş yaptırıyoruz.Hikayeyi ben de anlatacağım.Sevgiler

ev sohbeti dedi ki...

Bu hikayeyi ezberlemem lazım, muhteşem birşey. Benim ümidim yok oğlumdan yana ama hadi bir ümit diyerek deneyeceğim:)) Paylaşım için teşekkürler...

Nur dedi ki...

Şahane bir hikaye oglum tam olarak idrak edemesede herşeyi ben yinede anlatıp birde çiş olayını böyle deneyecegim....
Off inşallah alışırlar Allahım bize yardım et..

Papatya Papadopoulos dedi ki...

Çok güzel bir hikaye gerçekten...
dinlemesi güzel ama uygulayan yok demek ki...
Ben de Dario'ya bu yaz alıştırdım, annemin yardımıyla. Benimki de dünyada tuvalete gidip, hele ki ayakta yapmak istememişti. Biz de tuvalet kapağını koyup oturttuk, minik pipisini de içeriye doğru tuttuk, öylece alıştı yapmaya, yadırgamadı. Belki öyle deneseniz bir de...
sevgiler

Tülay Çulha Sarı dedi ki...

Çok şeker, çok sevdim bu hikayeyi:) Bizim minikte çiş sorunu yok da kaka konusunda bu denli yaratıcı birhikaye yaratabilir miyim acaba:) Sevgiler!